mandag, mars 09, 2009

Meg og min familie

Her er jeg og min familie. Så langt har de vært greie med meg, så jeg tror jeg har valgt rett.


















Storebror er litt syk, men tross det har han vært snill mot meg. Han hoster litt mye, men jeg er blitt vandt med det. 
Akkurat nå snakker han i søvne og sier "bæ".

























Så langt så består dagene av soving, soving, soving, melk og bleieskift (2 i slengen da jeg alltid venter med å tisse til første bleie er av).

















...og når de da blir oppgitt over meg setter jeg opp en grimase.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Torbjørn og co!

Gratulerer med en flott gutt! Skjønn! Så bilde av hele familyen i Vårt Land og det så jo veldig idyllisk ut. Lykke til!

Stor klem fra Åshild N (Kvitsund)

7/4/09 22:13  
Anonymous Tante Liv said...

Test

21/4/09 21:00  

Legg inn en kommentar

<< Home